Proms Sevenum: vier dagen lang een muzikaal spektakel in Sevenum met als thema “Forever Young”!

Op 6, 7, 8 en 9 juli organiseert Harmonie Unie Proms Sevenum, een prachtige muzikale beleving met spectaculaire acts die je niet wilt missen! Het evenement staat in het teken van verbinding: niet alleen binnen de muziek en de verschillende leeftijdsgroepen, maar ook in de gemeenschap, verenigingen, scholen en mantelzorgers. Dit alles vindt plaats in de omgetoverde sporthal de Kruisweide in Sevenum.

Op donderdagavond worden de mantelzorgers in het zonnetje gezet. Zij, die dag in dag uit zorgen voor hun naasten, kunnen genieten van een avondje uit voor zichzelf.

Op vrijdag en zaterdag barst het muzikale spektakel los voor iedereen die van muziek houdt en een avondje wil genieten. Na het muzikale gedeelte is er een afterparty met lokale dj’s waarbij ontmoeten centraal staat.

Tijdens de Proms zullen naast de harmonie nog meer mensen het podium betreden. Zo zullen er meer dan 80 muzikanten meedoen, 8 zangers/zangeressen, 50 koorleden en maar liefst 8 acts! Dit varieert van de Labberjoeks tot Hosema en van de brandweer tot Denzz paaldansstudio. Het verhaal zal gaan over een persoon die terugkijkt op verschillende ervaringen in haar leven die ervoor hebben gezorgd dat deze persoon zich nog altijd “forever young” voelt.

Op zondagmiddag is het tijd voor Proms Junior en de beurt is aan de jeugd, het opleidingsorkest en de slagwerkgroep. Hierbij wordt samengewerkt met de blokfluitgroep, de basisscholen en lokale verenigingen. Het publiek zal een gemêleerd gezelschap zijn, waarbij jong en oud elkaar kunnen ontmoeten. Het evenement wordt afgesloten met onze eigen Sevenumse DJ Sem.

Kaartjes voor vrijdag en zaterdag zijn te koop vanaf €22,50 en kaartjes voor zondag zijn te koop vanaf €3,50. De kaartverkoop start op woensdag 15 maart om 19.00 uur via www.ticketcrew.nl/tickets/harmonie-unie-sevenum of via de link op Facebook en Instagram. De donderdag is de avond voor de mantelzorgers. Zij zullen een uitnodiging ontvangen. Meer informatie is te vinden op www.promssevenum.nl. Wees erbij en maak deze bijzondere momenten mee!